Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag brukar ha Kajsa så här när vi är hemma, med en stödjande hand på hennes bakhuvud. Men sitter hon bra? Tycker hon ser ut som en liten (dock söt :D ) hösäck ju... Och så har jag så svårt att få sjalen i hennes knäveck, den hamnar nästan alltid precis ovanför på hennes lår.

Hjälp....Bild
Av Petra
Skulle vilja ha mer tyg upp mot axlarna på henne. Annars ser det gosigt ut.
Användarens profilbild
Av Anso
Försök att dra upp smokingbältet ännu högre, upp över axlarna om det går.
Jag förstår att du inte har brett ut krysset pga värmen man annars är det ett bra sätt att få fast axlarna och även att lägga över huvdet när hon sover.

Annars kan du ju prova att knuta en tunnare scarf över hennes huvud när hon sover (precis som du sätter på en ringsjal) det blir ju lite svalare än att bre ut hela krysset.
Användarens profilbild
Av Helena
Är det en Moby som hon sitter i? För ifall det är en trikåsjal så är det kanske lite svårt att få bra stöd med bara ett lager tyg.
Användarens profilbild
Av puppan
Helena skrev:Är det en Moby som hon sitter i? För ifall det är en trikåsjal så är det kanske lite svårt att få bra stöd med bara ett lager tyg.
Japp, det är en Moby. Inte så bra att göra den knytningen då eller?

(Åhh, ännu en bra anledning till att köpa en ny sjal.... :D )

Men kan hon få ont då om inte stödet är tillräckligt?
Användarens profilbild
Av Helena
puppan skrev:
Helena skrev:Är det en Moby som hon sitter i? För ifall det är en trikåsjal så är det kanske lite svårt att få bra stöd med bara ett lager tyg.
Japp, det är en Moby. Inte så bra att göra den knytningen då eller?

(Åhh, ännu en bra anledning till att köpa en ny sjal.... :D )

Men kan hon få ont då om inte stödet är tillräckligt?
En vävd sjal ger mycket bättre stadga, och man behöver inte flera lager tyg, ifall man inte vill. Jag tror att man egentligen ska göra omsluten knytningar med trikåsjalar. Jag tror inte att det är farligt att göra andra knytningar, men det blir nog lite ostadigt. Men jag har aldrig testat själv, så jag kan inte säga säkert.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?