Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hejsan
Jag har en liten kille på 6 v och jag har en tricot slen.
Hitills har jag burit honom i vagga el mage mot mage (sittande upprätt) med benen instoppade men nu gillar han inte det längre. Jag provade idag sittande upprätt med benen utanför och han somnade efter en minut vilket jag tolkar som om han gillar det..
Min fråga är om han är för liten för den knytningen? Det står i instruktionerna att han ska vara två måmader. Han väger 5,5 kg och är 60 cm lång så jag tycker han är för stor vaggan el benen instoppade i upprätt. Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av jazoo
Om han trivs med det tycker jag gott att du kan låta honom sitta med benen utanför. Det allra viktigaste är att du ser till att tyget är ordentligt utbrett under rumpan och ända ut i knävecken, så att han får bra avlastning för ryggen och höfterna.
Användarens profilbild
Av ClineE
Jag har aldrig fått till vagga och bara ngn. gång har jag fått in benen innanför så han suttit bra, och det precis i början.. Viktor åker mest sjal med benen utanför och tyget från knäv. till knäv. Och där somnar han sååå gott...när han inte är hungrig....
Användarens profilbild
Av Suskiv
Tova var 3 veckor när jag bar henne med benen utanför och Torkel var 2 dygn när jag bar honom så. Båda trivdes med det och jag har aldrig fått till vagga eller att fötterna innaför.
Användarens profilbild
Av tinaw
Precis som alla har skrivit går det bra redan med en nyfödd både att sitta upprätt och att ha benen utanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?