Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev:Bär du tvillingarna så med? Jag kan inte komma på något bra sätt att bära båda, eftersom jag inte får plats med dem bredvid varann framtill...
Jo då det gör jag! :lol: har tyvärr bara den här dåliga bilden. Dem brukar sitta bättre men det blev lite stressigt

Bild

Funkar jättebra. Har helst Alma på ryggen för hon är lugnare och inte lika mycket "titta på allt". :lol: Olivia brukar sitta högre upp (sen blir det ju inte bättre av att kortet är taget utav stora tösen som sitter på soffan)
Användarens profilbild
Av jag71
sus skrev: Vilken underbar bild, det riktigt strålar om dig och se vad den lilla tjejen blivit stor :wink:
Tack! Tiden går så himla fort, dem växer så det knakar, är redan uppe i storlek 62/68 och när dem föddes så var ju 40 nästan för stort! (och jag har missat så mycket tid med dem :cry: :cry: :cry: - tur att dem har en underbar pappa också :lol: )
Av anna m
jag71 skrev:
anna m skrev:Bär du tvillingarna så med? Jag kan inte komma på något bra sätt att bära båda, eftersom jag inte får plats med dem bredvid varann framtill...
Jo då det gör jag! :lol: har tyvärr bara den här dåliga bilden. Dem brukar sitta bättre men det blev lite stressigt

Bild

Funkar jättebra. Har helst Alma på ryggen för hon är lugnare och inte lika mycket "titta på allt". :lol: Olivia brukar sitta högre upp (sen blir det ju inte bättre av att kortet är taget utav stora tösen som sitter på soffan)
Fixar du verkligen att knyta upp Alma på ryggen medan Olivia sitter på magen?
Av Sussi med Maja
jag71 skrev:Jag bär skrutt på ryggen i antingen hoppisen eller easyn och den ena av småskruttorna på magen i trikåsjal. Kan lägga in en bild om en stund. Fast då får ni bortse från mig, ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" (dvs som vanligt). :lol:

Så nu ska det väl fungera
Bild

Skrutt sover gott och Olivia vill hela tiden se mer! :D
Vilken underbar bild! MYS!! :D
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev: Fixar du verkligen att knyta upp Alma på ryggen medan Olivia sitter på magen?
Ja, det funkar, men då har ju jag åtminstonde ett halv års träning med skrutt. Det funkar också att knyta på sig trikåsjalen, fixa barnet på ryggen och sen peta ner nummer 2 i trikån.
Av anna m
jag71 skrev:
anna m skrev: Fixar du verkligen att knyta upp Alma på ryggen medan Olivia sitter på magen?
Ja, det funkar, men då har ju jag åtminstonde ett halv års träning med skrutt. Det funkar också att knyta på sig trikåsjalen, fixa barnet på ryggen och sen peta ner nummer 2 i trikån.
Aha! Men mina tjejer är ji snart sju månader och jag har gjort mig av med mina trikåsjalar... Jag får börja exprimentera. Någon dag när båda är utsövda och mätta samtidigt :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev: Aha! Men mina tjejer är ji snart sju månader och jag har gjort mig av med mina trikåsjalar... Jag får börja exprimentera. Någon dag när båda är utsövda och mätta samtidigt :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Skulle tro att det går bra att använda två vävda sjalar också. Ska försöka i morgon! Provade i dag med en knytning från hoppishäftet och det funkade sådär... lite övning och det blir nog perfekt. En på vardera höft blev det nästan. Kan öva lite mer och sen ta kort och lägga in här.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?