Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Har nyligen köpt en easycare 5,1 m och testat några gånger på min systerson som är 1 1/2 år.

När jag har provat omslutet ryggkryss så undrar jag hur hårt sjalen sitter åt runt barnets ben. Finns det inte en risk att det stasar i barnets ben. Hans ena ben hade lite röda tryckmärken efter sjalen. (Han var dock väldigt nöjd.)

När jag prövade höftkryss så tryckte sjalen mycket mot min hals, även om jag provade att bre ut den över axeln.

Vad har jag gjort för fel?

Nathalie
Användarens profilbild
Av Helena
Jag fick tips om att vika sjalen dubbel på längden (med kanterna inåt mot halsen) innan jag började knyta, då blev det faktiskt skönare mot halsen.
Sen så drar man ju ut sjalen så att den blir normalt bred igen över barnets rumpa. Fast det är kanske redan så instruktionerna är till Easycare-sjalen?

Och din andra fråga, just omsluten på ryggen, har jag aldrig tyckt att det tryckt på barnets ben, det är ju flera lager tyg som liksom omsluter barnet, så jag tycker att det blir rätt bra. Men det känner du nog själv sedan när du tränar mer, hur hårt du ska dra åt. Med en diagonalvävd sjal som Easycare så är det säkert inte så stor risk att man drar åt för hårt, den är ju så töjbar.
Av Nathalie
Tack för ditt svar....jag får läsa på lite till och prova lite mer.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?