Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Nu kan jag få upp alexandra på ryggen och det känns ju bra. Men efter en halvtimme så börjar jag få så ont i min rygg.

Vad är det då som kan vara fel?

Bild

Vore kanske nått för hoppediz.de?
Av luxia
Du kanske inte kan slappna av. Känn efter om du spänner dig någonstans och försök slappna av där. Bär en liten stund i taget på ryggen i början. Annars vet jag inte. Jag tycker att det ser bra ut på bilden, men jag har ingen större erfarenhet av rygg själv. Har bara provat några gånger. Lycka till!
Användarens profilbild
Av tinaw
Gör du ryggan med kors fram eller med axelbanden rakt ner? Kan inte avgöra vilket på bilden (men vilken snygg sjal!!! Hoppis??).

Att ha axelbanden rakt ner ger mig ofelbart ont i ryggen inom 5-10 minuter. För övrigt ser knytningen bra ut, tajt och fin och bra i höjd.
Användarens profilbild
Av Pyron
Det är nog så att jag inte slappnar av ordentligt.
Axelbanden har jag rakt ner.

Det är en hoppis Dehli.
Av luxia
Jag provade tibetansk ryggsäck idag igen. Den är ju toppen, alltså. Jag tycker att det är skönt att dra ihop ryggsäcksremmarna lite framtill (även på vanliga ryggsäckar man har med grejer i, ja ni fattar ...).
Användarens profilbild
Av Pyron
Får nog ta och prova det. :lol:
Användarens profilbild
Av KATARINA
som att du svankar ganska mycket. Kanske beror på att du inte är van att bära på rygg och därför lite rädd? Annars ser ju knytningen jättebra ut :)
Användarens profilbild
Av lotte
Står du alltid så lite framåtlutad? Då sätter det ju en del press på ryggmusklerna.
Jag knyter ofta lite lägre och lösare om jag ska stå i köket och därför kommer att luta mig mer framåt än när jag är ute. Annars knyter jag hårdare och känner mig säkrare på att barnet sitter där hon sitter och då försöker jag inte kompensera för henne utan rätar mer på mig.

Sjalen är verkligen urfin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?