Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Seren
Nu har vi premiärprovat vår Mei Tai, och efter inledande kink som berodde på att jag fumlade en massa när jag skulle knyta den, och lillen misstyckte med att bli jonglerad med, så somnade han sött i sjalen.

Men jag tycker inte att jag fick till knytningen! Hur bifogar jag en bild i inlägget? Tog en bild uppifrån när jag hade den på mig för att visa. Det blir inget stöd alls från halva ryggen och uppåt på lillen, dessutom vet jag inte om jag ska vrida axelremmarna "utåt" eller "inåt"?? Känns som om de glider upp på halsen på mig då jag har dem helt slätt.
Användarens profilbild
Av Seren
Bild

Ja, jag korsar banden, och de glider in mot halsen på mig (kanske just därför?)
Användarens profilbild
Av Isanna
Bissa skrev:Vänd inte banden så som du gör upp mot halsen. Testa att dra bak dem under dina armar istället för att korsa, sen fram, korsa över bebisens rumpa (ev med en liten extra tvist, blir stadigare), under bebisens ben, bak och knyt.
Ahh! Smart Bissa! :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag brukar iförsig korsa axelbanden bak, men drar dem ibland lite längre ut på axlarna, oftast hamnar de inte för nära halsen.
Men efter att jag har korsat så tar jag fram banden och korsar dom högt upp på Amys rygg och sen drar bak dem på min rygg och knyter.
Då får hon stöd lite högre upp och även "urramlingsskydd" åt sidan.
Användarens profilbild
Av Seren
Bissa: Det ska jag prova :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?