Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag har en Didy Lisa som är 3.7 eller om det är 3.6 kommer inte ihåg. Vad har ni för bra knytningar som jag kan göra med den?
Jag har bara provat att knyta Rygsäck änsålänge o behöver fler tips!
Användarens profilbild
Av Mia
Vill du sälja så kan den få flytta hit! :wink:
Jag har bara längre sjalar som känns så långa till ryggsäck och det knyter jag ofta.
Men den räcker till tibetan?
Användarens profilbild
Av naimiez
Mia skrev:Vill du sälja så kan den få flytta hit! :wink:
Jag har bara längre sjalar som känns så långa till ryggsäck och det knyter jag ofta.
Men den räcker till tibetan?
Attans ;-) Jag som också blivit såld på Lisa ;-) Mia, vi har samma smak vi två.... :oops:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Känguru!

Jag har precis fått mig en ny favoritknytning på magen. Känguru! Men jag förstår inte hur jag skulle få till det enligt knytinstruktionerna här på sjalbarn (man måste förmodligen öva på hur mycket man ska dra i de olika ändarna ;-) ) så jag knyter som det är beskrivet i Hoppediz-häftet.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag tror du kan knyta lite olika saker. jag har en hammasydd men i helt fel tyg nåt syntetiskt (usch ska dumpas) på ca 4 m och med den kan jag knyta:

Höftkryss, baskryss, Dubbelkryss, Ryggsäck och säkert nåt mer som jag inte har testat än.
Användarens profilbild
Av SoFaD
Tack för svar alla! Har provat känguru nu, men det var krångligt tycker jag..
Tibetan provade i lite oxå, men jag gjorde nog fel så det får vi prova igen... Det lutar åt att lilla Lisa får flytta tror jag... har en som är intresserad sen innan, men om hon inte vill ha den längre så blir det annons!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?