- ons jun 21, 2006 22:29
X omslut på ryggen övar jag på hemma. Jag köpte precis en ny sjal, något längre än den gamla och nu går det mycket lättare. Det är när man ska korsa över barnets rygg som varit det svåra. Jag håller på att vrida armarna ur led men nu gick det mycket bättre
Nu har jag "bara ett problem" kvar. Jag får ingen ordning på smokingbältet som man gör i början. Den hamnar långt ner på hennes rygg men går ner under rumpan, knävecken fint. Jag börjar med att ha sjalen uppe vid hennes axlar men sen när jag drar åt och hon ligger på min rygg så dras bältet ned. Hon är också väldigt envis och bara SKA ha armarna utanför bältet och det gör väl inte saken bättre.
Hur får jag smokingbältet att stanna kvar?

Nu har jag "bara ett problem" kvar. Jag får ingen ordning på smokingbältet som man gör i början. Den hamnar långt ner på hennes rygg men går ner under rumpan, knävecken fint. Jag börjar med att ha sjalen uppe vid hennes axlar men sen när jag drar åt och hon ligger på min rygg så dras bältet ned. Hon är också väldigt envis och bara SKA ha armarna utanför bältet och det gör väl inte saken bättre.
Hur får jag smokingbältet att stanna kvar?
Mysungen 060102
*Sjalfri men favoriten var: Calin Bleu gauze choklad
*Blöjfri men favoriter var: P´tit och Swaddlebees AIO, P´tit Bambo.
*Sjalfri men favoriten var: Calin Bleu gauze choklad
*Blöjfri men favoriter var: P´tit och Swaddlebees AIO, P´tit Bambo.