Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
och nu måste jag ju lära mig att bära med den... Hur svårt är det egentligen? JAG tycker att det vore lättare med ringsjal än med långsjal men det är det ju inte alls... :oops:

När Isaac vaknar ska här provbäras MEN om det inte funkar, vem kommer över (får fika så klart) och hjälper oss??

:lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
Hoppas det går bra med övningarna ;-) Vilken färg blev det?
Användarens profilbild
Av callisto79
Bjuds det på fika så kommer vi på stört! Eller så kan du ju ta med den på kalaset imorrn så hjälper jag dig :D
Av Tyche
Det blev en blåsippa :lol: Mycket fin och gosig men helt värdelös (e.g. jag men jag skyller på den).

Jag fixar det inte, det blir fel, fel, fel :shock: Hur svårt kan det vara? Det är inte direkt mycket tyg...

Vi kommer till Torekällberget och vi kommer på kalaset och den som kan hjälpa mig är värd en eloge... :roll:
Av lillasysteryster
Hade också stora problem i början med min Ringo. Men nu har jag fått till det! Jag får sätta ringarna lite längre ned än precis under nyckelbenet samt att jag spände det undre tyget lite extra så det blir mer påse av det. Hoppas du lyckas!!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?