Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naggie
Hur är det nu igen: Ska benen IN I krysset eller sätts bebisen med stjärten PÅ krysset när man knyter buddha? :hmm:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag satte alltid Sture i krysset och drog upp smokingbältet över hans ben så att de hamnade i lotusställning :tumsup:.

Lycka till!

/Cecilia
Användarens profilbild
Av naggie
Buscilla skrev:Jag satte alltid Sture i krysset och drog upp smokingbältet över hans ben så att de hamnade i lotusställning :tumsup:.

Lycka till!

/Cecilia
Super! Det ser inte ut så på sjalar.se så jag blev lite förvirrad
Användarens profilbild
Av Buscilla
naggie skrev:
Buscilla skrev:Jag satte alltid Sture i krysset och drog upp smokingbältet över hans ben så att de hamnade i lotusställning :tumsup:.

Lycka till!

/Cecilia
Super! Det ser inte ut så på sjalar.se så jag blev lite förvirrad
Men nu är jag å andra sidan inget proffs :roll:. Kanske något proffs kan svara på hur det SKA vara. Men så har iallafall jag gjort och det har ju fungerat uppenbart :wink:

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Fulfot
Har inte provat lotusen ännu, har varit lite osäker på hur man gör med benen. Lotus är det typ skräddarställning? Ser inte riktigt på bilderna.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Fulfot skrev:Lotus är det typ skräddarställning?
Stämmer bra det :D

/Cecilia
Användarens profilbild
Av naggie
Det verkar som att det funkar med både i och på :hmm: . Jag beundrar alla våra barn för deras tålamod
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Elsa har benen inne i krysset, hon tycker det är mysigt. :heart:
Bild

(Viskar: Lägger bara en liten bild eftersom den finns som stor bild i en annan tråd, vill inte verka tjatig och ta för stor plats... :oops:)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?