[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 195157
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Jag klarade det (omslutet på ryggen) *fler bilder* hilfe - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jamen berätta knepet då :eld:

erkänn att du drogade bebisen först? :roll: 8)
Användarens profilbild
Av Eld77
Jättefint! (Och snygg sjal...) Visst är det skönt med omslut på ryggen!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jättesnygg knytning (och sjal) :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
:iagree:
Användarens profilbild
Av jessicatja
Vad fint!

Ska också snart våga prova, tror jag. Är lite fegis ännu... Men jag närmar mig; "Jag kan knyta, jag är inte rädd - jag kan knyta, jag är inte rädd..." :roll:
Användarens profilbild
Av jessicatja
Vad fint!

Ska också snart våga prova, tror jag. Är lite fegis ännu... Men jag närmar mig; "Jag kan knyta, jag är inte rädd - jag kan knyta, jag är inte rädd..." :roll:
Användarens profilbild
Av Kotten
diddeldi skrev: erkänn att du drogade bebisen först? :roll: 8)
:lol: :lol: :lol:

Bissa - Tjusigt! Det såg ut som om du knutit den knytningen minst hundra gånger.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag brukar stå nästan dubbelvikt när jag knyter, och så buffar jag liksom upp A på ryggen när jag drar åt knuten (vet inte hur man gör med korsade tåtar). Tycker att det fungerar rätt bra för att få upp henne lite, men hon har en tendens att dra mig i håret samtidigt (hårt! aj!) och det vet jag inte vad jag ska göra åt. :( Det kanske är det som gör det - hon drar sig uppåt med hjälp av mitt hår... :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Snyggt! Och smart! Ska testa att korsa nästa gång jag ger mig på omslutet. Och den sjalen är så himla fin!! :heart: Kanske nån gång i nästa ekonomiska liv..
Användarens profilbild
Av diddeldi
de hamnar ju rätt långt ner i omslutet, jag tror inte att det går att få dem högt :hmm:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Men var är alla barnen på öppna förskolan?

Jag har inte fått till det än så jag är impad..
Användarens profilbild
Av trollmamma
8) Så gött för dig !!!

Det gåt inte att få dom högre vi har ju armhålor i vägen :wink:

det är nog därför jag hellre kör Ryggsäck med knut ovanbröstet den avlastar oxå bra o då hamnar dom så högt man nu vill ha dom ... högt tycker jag :P
Användarens profilbild
Av April
Jättefint! :-D

KRam
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Bissa skrev:Men jag tycker han hamnar så långt ner :hmm: Hur får jag upp honom högre?
Jag lärde mig ett trick av Malin. När man ska till att knyta knuten på magen så tar man och "hoppar till" så att man kan passa på att dra åt krysset över barnet medans barnet liksom lättar för att man hoppade. Då tycker jag att det blir lite högre och tajtare.

Sen vet jag inte om jag inbillar mig, men jag tycker det känns som om Karin kommer högre när man knyter omsluten tibetan (ja, jag vet att jag tjatar om den, men den är ju så BRA) än vid det vanliga ryggomslutna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?