Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hur högt ska barnet sitta ungefär. Idag satt Miles ganska högt upp, jag hade knuten en bit ovanför naveln. Problemet var att när han somnat så var hans huvud så högt upp att det var svårt att knyta en sjal runt det som stöd, det vilade ju inte mot min rygg, utan var högre upp.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det beror på tycke och smak. Jag har ibland Mathilda så högt upp att hon lägger sitt huvud mot min axel när hon ska somna. Det är svårt att få till med x-omslut förstås, den knytningen lyckas jag alltid få så långt ner... Något tips?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag hoppar i slutet av knytningen, då kommer ju barnet högre upp. Fast det ligger väl i x-omsluts natur att barnet inte kan komma superhögt upp förmodar jag. Fast jag tycker det är lite läskigt när barnet är för högt upp, det skulle jag inte riktigt våga, då sitter de ju där uppe och svajar, fast det är väl för att jag inte är van vid sjal på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?