Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej

Sonen kommer snart att börja vilja vara ute och spatsera och då hålla i mina händer, min rygg pallar det i ungefär 3 minuter, men jag tänkte att det borde ju gå att använda sjalen för att få lite "förlängda" armar?

Så - gnugga geniknölarna och hjälp mig komma på hur jag ska knyta för att få en "lära-gå-hjälp" :)
Användarens profilbild
Av Linnea
smart, att jag inte kom på nåt bra för 4-5 mån sen :duh:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag funderade också på detdär men kom inte på nått bra.
Du får ta en hoppgunga eller nått iställe :mrgreen:
Användarens profilbild
Av amöba
Smart tänkt! Har dock inget tips på hur du kan använda sjal som lära-gå-hjälp. Ingrid sparade våra ryggar genom att gå bakom oss och hålla oss i benen, men så är vi ju långbenta båda två... Kanske kan din son tänka sig en sån lösning också?!
Användarens profilbild
Av trollmamma
ofta kan man bara ha sjalen under barnens armhålor

mittlen på sjalen o under armarna o hålle det upp bakom barnets rygg !!!

Det är lite långt med en lång långsjal nästan lättare med en halsduk eller en vikblöja !!!
sparar ryggen !!
Användarens profilbild
Av Marina
ringsjalen borde funka då.. men risken är väl att de ramlar bakåt? fast man kanske kan dra den i ett enkelt kors bakom ryggen på honom...
Av Lillemor
Hm... kommer inte heller på ngn bra variant... frågan är om inte det gamla vanliga sättet med Micki-vagn med bok i är bäst? :!: Kan trösta med att det är en kort period - Jonathan började krypa, resa sig och sen gå inom en månad :wink:
Användarens profilbild
Av Pyron
Så olika det är vad gäller fort att lära sig gå. Min tös kröp vid 5 månader, gick efter möbler vid 7 men vill inte släppa taget och gå helt. Hon går om man håller i armarna, om hon är på humör för det. :wink:

Skulle man inte kunn ata ringsjalen och dra åt den under armarn aså att ringarna kommer på ryggen och den på nåt sätt hålla i svansen. Spånar bara...
Användarens profilbild
Av Marina
testat lite men han klarar liksom inte att hålla balansen om han inte får hålla i mig med händerna... fungerar kanske bättre om ett tag när han blir lite stadigare... det borde ju gå! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?