Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Candela
Har precis hämtat min Ergo NG som jag köpte av Skogskajsa :D , och har bara hunnit testa den korta stunder inomhus..
Jag bär då min 4-månaders på magen.

Men jag kan inte riktigt bestämma mig för hur högt upp man ska ha spännena på ryggen, de som sitter fast i axelbanden.

Har testat att ha dem högt upp - strax under nacken - och har testat att ha dem mitt på skulderbladen.
Även testat strax under skulderbladen, och också så långt ner på ryggen man kan. Men vet inte vad som är bäst?

Det känns som om de "skaver" hur jag än gör. Fast å andra sidan har jag bara ett nattlinne på mig just nu :roll: :lol:

Men vart brukar ni ha spännena när ni bär på magen?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag brukar ha det högt upp. då är det lättare att knäppa också :wink:
Användarens profilbild
Av Candela
diddeldi skrev:jag brukar ha det högt upp. då är det lättare att knäppa också :wink:
Jo, jag upptäckte det :roll: :lol:
Men HUR högt upp tycker du är skönast?

Sen kan man ju alltid knäppa det högt upp, och sen "dra ner" det om man nu vill ha det längre ner.. :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
silhuett skrev:
diddeldi skrev:jag brukar ha det högt upp. då är det lättare att knäppa också :wink:
Jo, jag upptäckte det :roll: :lol:
Men HUR högt upp tycker du är skönast?

Sen kan man ju alltid knäppa det högt upp, och sen "dra ner" det om man nu vill ha det längre ner.. :wink:
så högt upp det går utan att det skaver mig i nacken :wink:
Användarens profilbild
Av frida
Jag brukar ha remmen knäppt och trä allt över huvudet. Remmen brukar hamna precis över skulderbladen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?