Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Elin G skrev:Det här är förstås helt OT (förlåt jazoo :oops: ), men så här gör jag "twisten"
Ingen fara - jag undrade ju! Så tack för bilderna, nu förstår jag precis!
Användarens profilbild
Av jag71
Tar inte lång tid alls! Samma tid som tösen tar på sig skor, jacka, mössa och vantar får jag på skrutt tossor, mössa, sajl upp på ryggen och så jacka och skor på mig.
Användarens profilbild
Av jazoo
Nu har jag äntligen tajmat mig själv.

Enkel ryggsäck utan krisiduller: 45 sek (plus lite justeringar)

Omslutet x på magen: 1 minut (plus lite justeringar)

Nej, det var inga finknytningar precis, men heeeelt ok, man vill ju att det ska gå snabbt när man nu har klockan framme...
Användarens profilbild
Av trollmamma
Ska på Sjalträff imorrn o ska be om att bli tajmad det är lite kul :wink:

Det är ju klart olika men lite mellan 1 -3 min beroende på kläder o Sammarbetsvilja .... o knytning o sjal .....

Så mina siffror kommer så småningom
Av luxia
Det vore kanske något att ha på sjalträffar: snabbhetstävling. ;) Men jag tror inte att barnen skulle gilla det, dessutom låter det nästan farligt. Tänk om någon tävlingsmänniska som bara måste vinna får för sig att svinga sitt barn lite högre, lite längre och lite snabbare ... :roll:
Av tokisen
Elin G skrev:Det här är förstås helt OT (förlåt jazoo :oops: ), men så här gör jag "twisten"
Bild och så här blir resultatet
Bild
Hur ser det ut på ryggen då?
Hur gör du där? :oops: *lite korkad*
Användarens profilbild
Av annikar
Hur gör du där? Embarassed *lite korkad*
Det är en vanlig ryggsäck (antar jag iallafall :wink: ) Men istället för att göra en knut på bröstet tvinnar man sjalen, det är enklare och går fortare. Och samtidigt slipper du riskera att sjalen ska glida ner från axlarna som den kan göra om du trär den direkt under armarna.
Kolla på sjalbarns förstasida under KNYTA och så klickar du på tibetansk ryggsäck så ser du hur det ser ut bakifrån.
Av tokisen
AHA tack, det ska jag göra :)
Användarens profilbild
Av Elin G
annikar skrev:
Det är en vanlig ryggsäck (antar jag iallafall :wink: ) Men istället för att göra en knut på bröstet tvinnar man sjalen, det är enklare och går fortare. Och samtidigt slipper du riskera att sjalen ska glida ner från axlarna som den kan göra om du trär den direkt under armarna.
Kolla på sjalbarns förstasida under KNYTA och så klickar du på tibetansk ryggsäck så ser du hur det ser ut bakifrån.
:iagree: Dessutom tycker jag att den avlastar mycket bättre än enkel ryggsäck och tibetan. Samt är bekvämare än ryggsäck med knut (knuten har en tendens att trycka upp mot halsen, tycker jag) :D
Av tokisen
Elin G skrev:
annikar skrev:
:iagree: Dessutom tycker jag att den avlastar mycket bättre än enkel ryggsäck och tibetan. Samt är bekvämare än ryggsäck med knut (knuten har en tendens att trycka upp mot halsen, tycker jag) :D
Det e d jag med tycker, e lite obehagligt
ska prova göra såhär istället :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?