Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
Jag brukar knyta omslutet kryss två eller vad det nu heter, Elsa-Stina sitter i krysset med magen mot mig och jag har smokingbältet utanför henne.
Både hon och jag gillar knytningen men jag har bekymmer med ammningen. Det blir bara en massa knöl av allt tyg när jag tar ur henne ur sjalen och jag förstår inte hur eller om jag kan amma med henne kvar i sjalen. Finns det kanske en anna knytningen som lämpar sig bättre för att amma i???
:help:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag tycker personligen att det är lättare att amma i vävd sjal, fråga inte varför :lol:
knytet där man har smokingbältet närmast barnet & krysset utanpå tycker jag är lättare att amma i! eller enkelt kryss eller vad det heter.... måste öva på det där namnen :oops:
Användarens profilbild
Av Lindan
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte testat att knyta på ngt annat sätt :oops: har tänkt att det kan vara bra att få till en hyfsad... kan kanske börja med den med krysset utanför...åh det här med namnen jag blandar ihop dem hela tiden, varför kan det inte vara enklare namn?? hmm eller ja det kanske det är egentligen??!! :?
Användarens profilbild
Av Louise
Du kan prova att bara lägga henne på tvären innanför krysset när du ammar, strunta i att dra upp smokingbältet. Det är ingen position som man använder om man ska diska samtidigt :wink: men för mer stillasittande aktiviteter vid amning så fungerar det utmärkt.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Bild

Här kommer en bild som komplement till Louises förklaring :wink: Bebisen ligger innanför krysset men man drar inte upp smokingbältet 8)
Användarens profilbild
Av Louise
Precis Lottie, tack! Jag tycker det är en suverän position för att få stöd när man ammar om man inte har krav på att kunna ha händerna helt fria utan framförallt vill ha stöd och avlastning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?