Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karint
Lånade hem en storken från en återförsäljare igår och sen dess har jag försökt få till en omsluten-x-rygg, men det går bara inte. Har testat på ett kramdjur och det går lätt som en plätt men så fort jag sätter sonen på ryggen så är det omöjligt. Jag blir svettig och helt slut och han tröttar på mig och blir missnöjd. :(

Men skam den som ger sig... Har ni några tips till en svettig och rådvill mamma.
Karint skrev:Men skam den som ger sig... Har ni några tips till en svettig och rådvill mamma.
Är ingen hejare själv på omslutet-x på ryggen, men när jag knyter en knut fram på bröstet istället för att bara korsa direkt så går det bättre!
CrazyMagpie skrev:
Karint skrev:Men skam den som ger sig... Har ni några tips till en svettig och rådvill mamma.
Är ingen hejare själv på omslutet-x på ryggen, men när jag knyter en knut fram på bröstet istället för att bara korsa direkt så går det bättre!
Tack för tipset. Det ska jag testa. :)
CrazyMagpie skrev:
Crazy Magpie!! Tack så himla mkt för tipset. Provade att göra som du sa och jag fick till det jätte bra, Det var antagligen av rädsla att jag skulle tappa honom som jag inte fick det att funka från början men nu kände jag mig mkt mer säker. Tack, tack! :D :D :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Så bra att det fungerar för dig nu! :lol:

Alltid roligt när ens egna fumlande försök och misslyckade knytningar kan leda fram till tips som hjälper andra! :wink:

Misstänker visserligen att det avlastar bättre om man inte knyter utan brer ut sjalen även över bröstet, men hallå! Hellre en hyffsat bra knytning än ingen knytning alls, eller hur? :lol:
Användarens profilbild
Av Karint
Ja, det tycker jag också. OCh så småningom kanske jag känner mig så säker att jag vågar på ett försök utan knuten.

Har kommit på att en del av knepet ligger i att få upp barnet ganska högt på ryggen samt att man inte får vara rädd för att dra åt tyget ordentligt. Jag har testat samma knut på magen också men jag vill helst bära på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?