Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vad är skillnaden att ha ringen fram som vanligt istället för som i "instruktionen" ringen bak?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bär man japanskt så sitter barnet med benen på var sin sida om sjalen.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
mari_tres skrev:Bär man japanskt så sitter barnet med benen på var sin sida om sjalen.
Jo det har jag koll på, undrade vad skillnaden på med ringen på ryggsidan istället för som vanligt fram...?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Emmamedhunden skrev:
mari_tres skrev:Bär man japanskt så sitter barnet med benen på var sin sida om sjalen.
Jo det har jag koll på, undrade vad skillnaden på med ringen på ryggsidan istället för som vanligt fram...?
Tror inte att jag förstår frågan :hmm: Menar du i bärkomfort eller?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ja i bärkomfort, stadighet för barnet mm som jag inte vet? I beskrivningen som finns här så är det beskrivet att man ska ha ringarna på ryggen, men jag tycker det är lättare att justera med ringarna fram, men det måste ju finnas en anledning att det är beskrivet med sjalen bakvänt? Kolla beskrivningen (av miriel) så ser du vad jag menar...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är väl en smaksak hur man väljer att bära, jag bruakr bära som vanligt mest för att jag glömmer bort att man även kan bära på det andra sättet. Lite lättare att få barnet stadigt då man bär japanskt tycker jag, bär man vanligt upplever jag det ibland som lite svårt att dra åt den övre sjalkanten tillräckligt tight, beroende på vilken sjal man har.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?