- lör mar 25, 2006 22:14
Har två superfina korta afrikanska sjalar som är nästan fyrkantiga. säg 2x1,5 m. Hur knyter man?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
luxia skrev:Förmodligen är torso det som funkar bäst. Men jag tycker att det känns som att man behöver vara mer av typen Stor Afrikansk Mamma Med Stadiga Bröst för att det ska funka ... Har dock lyckats någon gång, men det känns svårt.Jag vet inte var mannen har gjort av kameran så jag kan inte lägga in bilder för tillfället. Hur knyter man Torso och hur får man kroppstypen Stor Afrikansk Mamma Med Stadiga Bröst?
Har du lust att visa dem? Man blir ju lite nyfiken när du säger att de är fina!
Fru Längtan skrev: Jag vet inte var mannen har gjort av kameran så jag kan inte lägga in bilder för tillfället. Hur knyter man Torsoså här:
Fru Längtan skrev: och hur får man kroppstypen Stor Afrikansk Mamma Med Stadiga Bröst?det däremot vet jag inte riktigt hur man gör
diddeldi skrev:Gud vilken härlig och klämkäck liten länk, tack Diddeli. En fråga? Är det någon som har ett barn som ligger så där stilla???? Kanske skulle visa den för Herr Trassel. Han har mycket att lära min sonFru Längtan skrev: Jag vet inte var mannen har gjort av kameran så jag kan inte lägga in bilder för tillfället. Hur knyter man Torsoså här:![]()
http://www.wearyourbaby.com/videos/rebozotorsobak.MPG
det däremot vet jag inte riktigt hur man gör![]()
Buscilla skrev:En fråga? Är det någon som har ett barn som ligger så där stilla???? Kanske skulle visa den för Herr Trassel. Han har mycket att lära min sonLinus brukar ligga så när jag sätter bak honom på ryggen, då lutar han sig med kinden mot mig och som bara smälter fast...
/Cecilia
Jennelii skrev:Buscilla skrev:En fråga? Är det någon som har ett barn som ligger så där stilla???? Kanske skulle visa den för Herr Trassel. Han har mycket att lära min sonLinus brukar ligga så när jag sätter bak honom på ryggen, då lutar han sig med kinden mot mig och som bara smälter fast...
/Cecilia
Agnes skrev:Hej!Ett tips om man behöver lite "stöttning" i ryggnytena är att slänga upp barnet å sen ställa sig mot en vägg så ¨barnet inte kan slänga sig bakot...
Det som kan behövas innan man och barnet fått in vanan är någon som stöttar barnet medan du knyter och det kan ju vra lite besärligt här hemma då man inte så sällan är ensam med barnet.
Lycka till!
Buscilla skrev:Jennelii skrev:Buscilla skrev:En fråga? Är det någon som har ett barn som ligger så där stilla???? Kanske skulle visa den för Herr Trassel. Han har mycket att lära min sonLinus brukar ligga så när jag sätter bak honom på ryggen, då lutar han sig med kinden mot mig och som bara smälter fast...
/CeciliaVA!!! Vad är hemligheten
:. Låter fruktansvärt orättvist och mysigt
Buscilla skrev:Jennelii skrev:Buscilla skrev:En fråga? Är det någon som har ett barn som ligger så där stilla???? Kanske skulle visa den för Herr Trassel. Han har mycket att lära min sonLinus brukar ligga så när jag sätter bak honom på ryggen, då lutar han sig med kinden mot mig och som bara smälter fast...
/CeciliaVA!!! Vad är hemligheten
:. Låter fruktansvärt orättvist och mysigt
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?