Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emha
och i så fall hur?

Min bästa kompis har fått en liten bebis som har höftledsluxation och som ska få någon skena imorgon. Jag hade tänkt låna ut en trikåsjal och en vävd sjal till dem men nu är jag osäker på hur man ska kunna knyta och om det överhuvudtaget går att bära ett barn i skena. Någon som vet?

Finns instruktion någon stans och kanske en bild?

övriga tips?
vad jag har förstått beror det på åvilken läkare de har och vad han tycker om sjalar typ
de som vet om sjalar och hur bra de är "tillåter" att de bär i sjal eftersom man bär precis som skenan är.
läste om någon som vägrade skena i början och bar i sjal istället. på återkontrollen var det mycket bättre :-)
Det är ju så att barn med skena sitter redan i grodställning så dom kan man bäsa tom i en BB o dom sitter rätt !!!

En trikåsjal är kanon o då är det bubbelkors knytning o höftkryss är dom lättaste att få till...
Det är kanon med sjal i vissa länder kan man bära i sjal som alternativ till den hårda skenan
läs länk
Lycka till !!
Tack för länken och idéer. :tumup: Jag ska ta och prata med min kompis när jag väl är fri från förkylningar och annat så att de kan tänka sig att träffa mig. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?