Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
SNÄLLA!! Kan inte ni alla super knytare knyta en bildserie på alla som fattas, så jag kan lära mig?? :lol:

I need your help :lol:

(Gärna ryggsäck!)

(Fattas på framsidan under knyta)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har funderat på att skicka in men jag har inte fått tummarna loss :lol:

denna länka är bra om man har lite äldre barn
http://www.kantoliinakanava.fi/sidontao ... selkareppu
Användarens profilbild
Av Soffi
:D Åh vilken bra sida Trollmamma, även om jag inte fattade ett ord. tackar!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Soffi skrev::D Åh vilken bra sida Trollmamma, även om jag inte fattade ett ord. tackar!
:iagree: kan ingen Finska men bilderna är toppen :tumup:

Dom är väldigt beskrivande ....

Tips !!!
Glömde att skriva att om man har barnet liggandes o ska svinga upp (både sjal o barn ) är det bra att träna med barnet på en kudde på ett matbord eller annat högt ... o sitter barnet är det oxå bra.

Jag lägger mittlen på sjalen på kudden/bordet o barnet efter då kan man lugt samla ihop tyget sås barnet sitter so i en kokong ....o senare svinga upp o forsätta :wink:
Av alterego
:lol: har just tjuvkollat på tummy2tummy- faktiskt riktigt bra om man vill ha knyttips-ekler för den delen om man vill veta mer om ABC ellr bärpåsaroch ringsjalar med- men lite dyr-om man inte råkar ha någon god vän att snyltkolla hos 8)
annars finns beskrivningar på www.mamatoto.org
Användarens profilbild
Av diddeldi
alterego skrev::lol: har just tjuvkollat på tummy2tummy- faktiskt riktigt bra om man vill ha knyttips-ekler för den delen om man vill veta mer om ABC ellr bärpåsaroch ringsjalar med- men lite dyr-om man inte råkar ha någon god vän att snyltkolla hos 8)
annars finns beskrivningar på www.mamatoto.org
håller med om att den är bra :D . men såå himla dyr är den ju inte jämfört med alla sjalar man köper :wink:

ok, lite partisk :wink:
Användarens profilbild
Av Hella
Här är en bildserie på omsluten tibetan som jag lovade att tvinga sambon att plåta för ett tag sen.

Jag har glömt bort det förut :oops: Sorry, men här finns det nu i alla fall 8)

http://hem.passagen.se/sjalhella/serie.html
Användarens profilbild
Av ÅsaM
Tack Hella! Jag ska prova ditt sätta att knyta. Jag har nu äntligen lyckats med ryggknytningar. Har hållit och övat i evigheter. :lol:
Användarens profilbild
Av frida
Hella skrev:Här är en bildserie på omsluten tibetan som jag lovade att tvinga sambon att plåta för ett tag sen.

Jag har glömt bort det förut :oops: Sorry, men här finns det nu i alla fall 8)

http://hem.passagen.se/sjalhella/serie.html
Bra serie! Vilken underbar unge du har, tredje bilden uppifrån är så gullig!
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?