Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
är det någon som haft problem med att barnet försöker kasta sig bakåt så att det känns osäkert när ni bär på ryggen i ergo? hur har ni i så fall löst det? jag själv har inte haft det problemet, men det var en kund som tyckte det kändes osäkert. någon som känner igen sig?
Användarens profilbild
Av Helena
Kommer inte riktigt ihåg ifall Miles gjorde det i vår sutemi någon gång. Men det är ju absolut ingen fara, barnet kan ju inte trilla ut.
Användarens profilbild
Av Lydia
Hanna gör så ibland, hon tycker att det är skoj :roll:
Jag gjorde någon gång så att jag satte fast en av remmarna för huvudstödet, men utan att sätta huvan över hennes huvud. Då blev det mera stöd där på hennes rygg.. Inte så snyggt kanske, men men..
Av Petra
Jag har oxå stöt upp med huvudstödet om det blir bångstyrigt.
Användarens profilbild
Av Anna
Hugo har gjort så i perioder och bekvämt är det ju inte, men om man bara humpat ner dem ordentlgit och dragit remmarna hårt (så det är bekvämt att bära också) så kommer de ju inte så hemskt långt. Jag tror det handlar mer om ovana att bära på ryggen kankse? i sjal kan jag dock tycka det känns ltie osäkret på ryggen om man inte fått till knytningen 100% och Linus som är såpass liten bestämemr sig för att trycka sig utåt och allt tyg siter typ i ryggslutet efter hans ormande. Men så blir det ju aldrig med ergon.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Linus gör gärna så om han är trött eller om vi är inne i affärer så han vill titta i taket, han slänger sig inte men han hänger sig bakåt så jag har genast 10 "hjälpsamma" tanter runt mig som ska vara där och "hålla fast" honom.. :evil: Det blir jättetungt och min rygg börjar värka på bara en pyttestund...fast jag har inga tips om hur man ska få honom att sluta...
Användarens profilbild
Av amöba
Ingrid kan göra så också, men nu använder vi Ergon mestadels utomhus och med overallen på kan hon inte kränga omkring så mycket.
Användarens profilbild
Av frida
Martin kör med sidhäng som iof inte känns otryggt men han har slagit huvudet i dörrposten några gånger :oops:(körkort för mamman skulle behövas) Om han inte får ner rumpan ordentligt o lutar sig bakåt känns det vingligt och osäkert (även om jag vet att han inte kommer nånstans)
Av Agneta H
Kanske det handlar om att barnet inte kommit ner ordentligt i ergon? I början så gjorde vi det felet och vi kunde inte förstå varför ryggstödet slutade så långt ner. Vår lille var ju bara 3 månader när vi började och han kastade sig inte bakåt förstås men det kändes ändå lite osäkert. Vi kom på att det är viktigt att man håller barnet ordentligt nära sig med särade ben så att ryggstödet kommer upp ordentligt på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?