Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har jag efter att föräldrarna vill lära sig att bära med sjalen försökt knyta upp min systerson. Han föddes med snitt då han inte kom u den vanliga vägen. Orsaken var hjässbjudning. Denna påverkar honom än idag och de har tid till sjukgymnast. Han vill hela tiden ha huvudet bakåt så att vrida in huvudet under sjalen var väldigt svårt. Har du honom upprätt så tittar han i sitt normala läga upp i taket. Nu undrar jag om det finns någon som har tips för vilken knytning som kan passa och om någon har bra länk till youtube där de knyter de både vagga och liten upprätt groda med en liten nyfödd i trikåsjal.
Användarens profilbild
Av Lydia
Går nog bra med vanlig "trikåknytning" upprätt, men ha huvudet "utanför", om man ser till att tyget stödjer ända upp mot nacken (alltså så som man ska knyta :lol: ). Vet att Alyssa (Aelias dotter) typ alltid hade huvudet utanför och det gick ju jättebra ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?