Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag funderar på, om man syr en bärpåse i vanligt tyg som passar en bra, kan man snurra den och ha den på ryggen också då? eller blir den för stor då? nån som har testat? alltså så det blir som en torso?
rent spotat känns det som den borde bli för stor....
om ingen vet, har nån som har en påse lust å testa?
Användarens profilbild
Av jag71
Borde väl fungera? Jag har ju en kort hoppis som jag knutit och just nu är knuten bra så den sitter där den sitter och jag tar inte upp den!
Ja ja med den bär jag både på höften och på ryggen.
Användarens profilbild
Av Panakeia
låter bra....
får testa min fram då...
för om man sätter i barnet på vanligt sätt på höften så e det bara å bumpa runt det va? inga större problem va?
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast som torso blir det ju inte? alltså du har ju fortfarande kvar tyget över ena axeln, bara att du humpar bak barnet till ryggen. det ska funka finfint, jag såg det på tummy2tummy-dvd:n (men har inte gjort det själv) :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
fast, jag tänkte ju om man kunde sätta påsen som en torso så att man får, det man brukar ha på axeln mitt på bröstetistället, hajjar du hur jag menar?
så att det egår runt kroppen, som en torso, inte över axeln...
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sandra skrev:fast, jag tänkte ju om man kunde sätta påsen som en torso så att man får, det man brukar ha på axeln mitt på bröstetistället, hajjar du hur jag menar?
så att det egår runt kroppen, som en torso, inte över axeln...
fast då tror jag inte det funkar med samma storlek som man brukar ha, då blir det nog alldeles för löst tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?