Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
Har gjort ngra försök till ryggknytning, oslutet med babu o fleecesjal, o försökte ryggsack m. min "fulsjal" (sönderklippt paslakan) Men det funkar ju inte!! :eld:
Katla stracker ut benen sa de blir alldes raka o jag kan omöjligt fa henne att sitta i sjalen, hon star!!
Sen lyckas jag aldrig riktig med knytingarna heller, jag nar ju liksom inte alls över bade rygg o bebis... Gör ni det??? :hmm:
Gick inte ens nar jag hade maken till att hjalpa mig sa hur i hela friden ska jag fixa detta???
Användarens profilbild
Av Tiz
Öva, öva, öva... Fat man måste ha ett medgörligt barn också förstås. Ville vägrade att sitta i sjalen på ryggen ibörjan. Jag gav upp ryggknytet och använde patapumen istället. Ibland provade jag ryggknyt när han var på gott humör. Numera funkar det bättre.
Användarens profilbild
Av Anso
Prova att knyta xomslut på ryggen och gör en knut fram på bröstet för då kan du lite mer lugn och ro försöka att göra krysset över hennes rygg. Om man lutar sig för mycket framåt så brukar en del barn resa sig upp på armarna och då blir det svårt.

Öva,öva. :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Molla skrev:Har gjort ngra försök till ryggknytning, oslutet med babu o fleecesjal, o försökte ryggsack m. min "fulsjal" (sönderklippt paslakan) Men det funkar ju inte!! :eld:
Katla stracker ut benen sa de blir alldes raka o jag kan omöjligt fa henne att sitta i sjalen, hon star!!
Sen lyckas jag aldrig riktig med knytingarna heller, jag nar ju liksom inte alls över bade rygg o bebis... Gör ni det??? :hmm:
Gick inte ens nar jag hade maken till att hjalpa mig sa hur i hela friden ska jag fixa detta???
Har du provat att "hussa" när hon sträcker på sig?
Om Lukas sträcker på sig när jag ska knyta upp han på ryggen så hoppar jag lite och då mjuknar han så att jag kan lägga rätt hans ben. Ibland får jag fortsätta stå och gunga lite medans jag knyter vidare så att han fortsätter vara mjuk.
Användarens profilbild
Av trollmamma
När jag hade min "fulsjal " vågade jag inte knyta rygg förrän jag fått rätt på det med min Hoppe .... Då var Tor lite äldre o sammarbetade.

Men mitt råd är att testa att köra bara Kanga knytning Det är troligen den lättaste att få till Då hinner både du o barnet att vänja sig o försöka med Ryggsäck eller omsluten senare när ni kan bättre :)

kolla www.mamatot.org

Kolla min blog http://www.ehnrot.com/blog/2005/06/torsoknytning.html där ser du hur jag gör !!

Lycka till !!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
trollmamma skrev:När jag hade min "fulsjal " vågade jag inte knyta rygg förrän jag fått rätt på det med min Hoppe .... Då var Tor lite äldre o sammarbetade.

Men mitt råd är att testa att köra bara Kanga knytning Det är troligen den lättaste att få till Då hinner både du o barnet att vänja sig o försöka med Ryggsäck eller omsluten senare när ni kan bättre :)

kolla www.mamatot.org

Kolla min blog http://www.ehnrot.com/blog/2005/06/torsoknytning.html där ser du hur jag gör !!

Lycka till !!!
Jag tog mig friheten att kolla lite och hittade "proffs"-fotografierna på pojkarna. Han är sååå söt, den äldsta, Thor är det så?
Användarens profilbild
Av trollmamma
fantasiflicka skrev: Jag tog mig friheten att kolla lite och hittade "proffs"-fotografierna på pojkarna. Han är sååå söt, den äldsta, Thor är det så?
Tack !!! 8) jag är väldigt stolt över dem :oops: :lol: 8) mina jag gjorde dem i magen :D

Japp Tor är den blonda med blå ögon :lol:
Axel är den med mörkare hår (som bara blir ljusare o ljusare :lol: )med mörka grön/bruna ögon :lol:

Kolla du på på blogen det är ju det den är där för :wink:
Användarens profilbild
Av Molla
Tack, ska försöka lite mer i dag efter jobbet, da har min nyköpta didy nog torkat.
Aterkommer sakert...
:lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?