Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Igår bar jag dottern i vävd sjal X-omslut. Alldeles nyligen har jag börjat ha henne framåtvänd ibland när det passar. Hon älskar det! Gungar och skrattar och vinkar.

Det är ju inte bra för barnen att ha benen hängande rakt ner (som i bb-sele, ni vet) och därför drog jag ut tyget mellan hennes ben så att de gick från knäveck till knäveck, trots att hon satt framåt. Hon satt som i en liten skålad stol av tyg med knäna lite högre än rumpan och knäna böjda i 90 graders vinkel. Ungefär som när hon sitter mage mot mage - men rakt ut i luften.

Barnet verkade nöjd och det såg kanske lite lustigt ut, men jag fick för mig att det var mer bekvämt än att ha benen rakt ner. Brukar någon annan göra såhär?
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag gör det ibland i dubbelt-X.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag brukar göra så om jag snabbt ska gå in på en affär tex, han är så himla tung att bära på så det är skön avlastning för mig o han slipper bli arg, som han blir mage mot mage om han är vaken. Eller att bara stoppa ner honom så med ytterkläderna på ifall han kommer från bilen. Har jag honom "som vanligt" i sjalen har han ju inga ytterkläder så för mig funkar det bra att ha som snabbgrej (framåt). Om det är rätt eller fel vet jag inte men det handlar inte om längre stunder för oss.
Av LL
Tack för svar. Jag bär också bara kortare tider och den här stolsmodellen verkar okej enligt er.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?