Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När jag bär Alexander på ryggen (omslutet) så hänger han ofta bakåt med huvudet. Ser inte alls skönt ut. Han protesterar visserligen inte (jo om jag står stilla) men ska det vara så? Vad gör jag för fel?
Användarens profilbild
Av diddeldi
vissa barn gör bara så. det ser hemskt obekvämt ut och framförallt blir alla andra människor oroliga och vill komma fram och säga till, men vad ska man göra när barnet vill ha huvudet så liksom :roll: . en möjlig lösning är ju en sele som är så hög så att den stödjer huvudet, men då kan ju barnet bli argt för det å andra sidan :wink:
Användarens profilbild
Av milimani
diddeldi skrev:vissa barn gör bara så. det ser hemskt obekvämt ut och framförallt blir alla andra människor oroliga och vill komma fram och säga till, men vad ska man göra när barnet vill ha huvudet så liksom :roll: . en möjlig lösning är ju en sele som är så hög så att den stödjer huvudet, men då kan ju barnet bli argt för det å andra sidan :wink:
Det kanske inte e så farligt då. Han hänger faktiskt ofta så i ergon med när jag tänker efter. I angelpacken gör han ju inte det och den är ju högre. Men ibland vill man ju mysa men sjalen :loving:
Användarens profilbild
Av jullan
Judith gjorde så med. Gärna när hon satt på magen också. Hon ville helt enkelt se vad som var rakt bakom henne och så tyckte hon väl att det var enkelt att göra så istället för att vrida på huvudet.

Undrar om det är det som gjort att hon alltid håller böcker upp och ner? :hmm: Hon kanske tidigt vande sig vid att världen var upp o ner? :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?