- mån aug 18, 2008 22:43
rumpa. Och helt plötsligt så tippar han bakåt, så jag får riva tag i hans ena arm så han inte ska hamna upp och ned. Jag tror inte han skulle falla i golvet men nära på, men han är som en mask på en metkrok. Han är väldigt aktiv och lite småfarlig för sig själv. *puh* Det är numer lite svettigt att vara mamma till Folke!
Mary_Cherry skrev:Jag trodde också att det var omöjligt att de kunde fara ur ända tills för några veckor sedan. Jag fick lov att fånga vildingen senast idag. Pratade i telefon och kännde att han drog ur armarna fast jag dragit åt hårt. Han viftade på somvanligt och sen börjar han att luta sig bakåt, så jag håller min lediga hand vidVirriga familjen skrev:Clara har alltid dragit ut armarna och lutat sig bakåt, men hon har aldrig ramlat ur.MilanE skrev:Ja det där med armarna kan ju stämma. Men jag vågar inte bära sonen med armarna utaför i omslut på ryggen än. Jag tycker att det känns som att han ska tippa bakåt och falla ur liksom. Med becon kan man ju göra hur man vill, han sitter som en smäck i den.Virriga familjen skrev:Har nu testat lite olika modeller av knytningen på ryggsäck och det är ju helt klart tibetanskt som funkar bäst. Men det verkar som att sonen inte gillar att sitta i sjalen på ryggen alls. Selen funkar mycket bättre, konstigt!Så har det varit för oss också, men jag har antagit att det är därför att hon sitter fast mer med armarna i sjalen. Hon gillade inte angelpacken nåt vidare heller (som är lite högre)... Tur det funkar med nåt i alla fall (fast visst skulle det vara mysigt att kunna bära i sjal på ryggen!)Jag tror det är näst intill omöjligt om man inte har knutit jättelöst. Men var frisk nästa gång det är sjalträff så kan du ju få hjälp.

Bär Folke i
Sino Havssäv
Ringo Blåsippa
Beco Butterfly Ethan
Hoppediz Kairo supertunn
På rumpan sitter det Bum Genius
Sino Havssäv
Ringo Blåsippa
Beco Butterfly Ethan
Hoppediz Kairo supertunn
På rumpan sitter det Bum Genius