Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Erika
Vilken knytning är bäst att börja med på ryggen. Har en motsträvig 10-månader som vägrar vara stilla mer än några sekunder. Skulle vara bra med en bildserie, lättare att förstå då . Tack!
Användarens profilbild
Av Helena
http://www.mamatoto.org/Default.aspx?tabid=117 tycker jag är en bra beskrivning på x-omslut rygg.

www.mamatoto.org har väldigt många bildserier och videor på olika knytningar (man får bli medlem först för att kunna se, men det är inte så komplicerat)

För mig var x-omslut på ryggen faktiskt lättast, får inte till det med ryggsäck riktigt.
Användarens profilbild
Av Erika
Men vi måste köpa en mössa med snöre under hakan för hon sliter av den hela tiden :). Annars gick det mycket bra med ryggsäcksknytningen och jag ska nu testa lite mer avancerade.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Erika skrev:Men vi måste köpa en mössa med snöre under hakan för hon sliter av den hela tiden :). Annars gick det mycket bra med ryggsäcksknytningen och jag ska nu testa lite mer avancerade.
Mitt tips är väpnarhuvor. De enda mössor som Tova låter sitta kvar på huvudet. Finns i både ull och bomull. Vanliga snörmössor drar hon av på tre röda.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?