Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av yaaniz
Vet inte vart jag ska lägga detta inlägget så nån moderator får gärna flytta på det om det ligger fel. Jag har en hemmsydd tricotsjal till sonen på snart 2 månder. Vi knyter kryss på ryggen och fram och sen ett smockingbälte . Men det känns som han inte ligger som han "ska" han liksom glider ner och blir som en klump. Är det ok att det blir så? Han verkar itne bry sej men det känns inte som det är skönt för hans rygg eller nacke att ligga som han gör?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ja, se till att knyta tight eftersom trikåsjalen stretchar. Ofta knyter man för löst i början :wink: Knyt på bärsjalen innan du stoppar i bebisen. Då skall sjalen vara såpass tight att den sitter som en tröja på dig/maken och man vid första anblick nästan inte tror det skall kunna få plats en bebis där :wink:

Sedan skall han sitta som en liten groda, med knäna högre än rumpan och utan att glida. Glider han får ni knyta tightare :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?