Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Ojoj, NU har jag insett att EC har tagit bort sina snabb-fix-lösningar från hemsidan - och jag undrar därför - finns det bildinstruktioner någon annanstans på nätet, eller ska vi ta och fota lite på nästa sjalträff och lägga upp?

(Jag tycker att de är Guld och min man upptäckte sjalandet mycket tackvare dessa....)
Användarens profilbild
Av Bollen
Jag har faktiskt inte provat dem än, men vilken gillar du bäst?
Tycker de ser krångliga ut (fast det var ju inte det som var meningen riktigt)...
Användarens profilbild
Av Vida
Bas-X är det som är provat här.

Det var så här: Jag bar och T tyckte det såg krångligt ut med allt tyg. Sedan kom planshen med snabbknyningarna och jag sa att jag inte fick ihop det där med instruktionerna, varpå T skulle visa, för det var ju "superenkelt". Helt plötsligt hade jag en make som inte bara bar, utan även stolt tog över alla sjalkonversationer genom att demonstrera hur enkelt det var att få till en bra knytning. Sen dess har han lärt sig knyta på riktigt och t.o.m. sy egna Mei Taier och selar och är nu helt inställd på att bära även tvåan... Går t.o.m. och blir upprörd över alla Babybjörn och är väldigt noga med att rapportera alla evenutella sjalspan :)

Så jag tycker att alla snabbbknytningar borde vara obligata på nätet...
Användarens profilbild
Av Molinia
Nu blir jag nyfiken! Vad är detta?
Användarens profilbild
Av acand
Molinia skrev:Nu blir jag nyfiken! Vad är detta?
:iagree: Jag vill veta mer! Bilder :!: :!: :!:
Användarens profilbild
Av Vida
acand skrev:
Molinia skrev:Nu blir jag nyfiken! Vad är detta?
:iagree: Jag vill veta mer! Bilder :!: :!: :!:
Ahh, men det är ju det som är kruxet - det finns inga bilder ute på nätet längre... Men man kan säga att det funkar så att man har sjalen färdigknuten och så trixar man runt med den tills den huxflux har hamnat helt rätt på kroppen och färdig för att skicka ner en bebis i...
Användarens profilbild
Av Bollen
Jag tror inte man får lägga upp Easycares egna bilder, då får vi problem med copyrighten. Däremot kan ju någon engagerad människa ta egna kort i samma "lägen" som de har gjort på planschen och vips så har vi våra egna instruktioner 8)

Jag har planschen, men som sagt - jag har aldrig ens provat dem så jag lär nog inte vara rätt person för fotoprojekt.

Fast finns det någon i norra Stockholm som vill göra ett samarbete där så säg till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?