Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Meli
HEj!

Undrar hur man bär ett litt barn i långsjal. KOllade på vagga-knytningen på trikåsjal, men den förstår jag inte hur jag knyter, då beskrivningen bara visar slutet på knytningen och knappt det.....
Användarens profilbild
Av Clärchen
Hur litet är barnet? Jag använde upprätt ställning redan från första början med lillebror så vill du hellre pröva det är det ett alternativ. Då kan du kolla på vanligt omslutet kryss.
Användarens profilbild
Av diddeldi
du kan kika in på knytinstruktionerna på vår hemsida och se om du tycker vagginstruktionen är tydligare där :D . annars går det bra att sätta barnet upprätt också.
Av Meli
HEj!

Han är två veckor gammal idag. Går det bra att prova med upprätt redan då. Jag vill verkligen börja så snart som möjligt, för det blir att han bara ligger i vagnen nästan hela tiden annars då här är fullt upp och han är vår lilla trea. Hade känts bra att ha honom buren hela tiden då :-)
Av Meli
KOllade på omslutet kryss, men det ser ut som om de behöver kunna hålla huvudet själva, eller kan man stoppa in det så att huvudet får bra stöd?
Av Meli
Det är en vävd lngsjal jag har förresten :-)
Användarens profilbild
Av diddeldi
javisst, då blir det perfekt med upprätt i omslutet kryss. huvudet kan du stödja med antingen sjalen eller med en hand.
Av Meli
tack, då ska jag testa så snart han vaknar :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Du kan stoppa in huvudet i kryssidan :-) Grattis till bebisen föressten!

Här är Alvin ett par månader större men typ så här:
Bild

Fast benen skulle jag haft innanför till en tvåveckors.

Här är en till bild och här är Alvin pyttig men detta är trikå:
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?