Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nandis
Jag blir så ledsen (eller irriterad på mig själv i första hand kanske), hur jag än gör så får jag inte mina knyt till att bli tillräckligt spända. Victor halkar ner och hänger långt ut vilket gör att jag går framåtlutad för att kompensera. :roll:
Faktum är att jag har blivit sämre på att lyckas spänna åt även i omslutet X fram. Det är "bältet" som på något lustigt vis inte funkar för mig. Jag tycker ju ändå att jag gör rätt. Håller fast mellan benen och drar och drar... ah ja. Träning ger färdighet, antar jag. :)
Några råd?
Användarens profilbild
Av jag71
Hmm... öva öva öva skulle jag vilja säga. Försök med att dra åt så pass mycket att det känns somom du drar för mycket. Jag tror att jag efter justerar lite nu och då faktiskt. Kanske skulle knyta fram och inte sätta mellan benen. BLir inte riktigt lika bekvämt men man får lättare till tajtheten tror jag (jag knyter bara ryggsäck och då sträcker jag till när jag drar över axlarna)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag brukar göra omslutet och knyta en enkelknut att att hon sitter och så drar jag efter, "hoppar" och spänner åt hela sjalen en gång till innan jag knyter dubbelknut (eller knop eller vad det nu kan heta) Sen brukar det bli okej. När jag fuskar och knyter på en gång brukar hon hasa nerlite efter en stund och jag får hoppa upp henne och dra åt hela sjalen då istället. :)
Användarens profilbild
Av Mia
ova och testa ryggsack ett tag?
Användarens profilbild
Av nandis
tack för uppmuntran! :D Jag ska inte ge upp, jag vägrar 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hejar på dig nandis. :)
Användarens profilbild
Av zingo
Jag gör :vågen: för dig så går det bättre ska du se! :lol:
Av anna m
Ryggsäck är mycket enklare och barnet kommer högre upp.
Användarens profilbild
Av Clärchen
anna m skrev:Ryggsäck är mycket enklare och barnet kommer högre upp.
Brasklapp: Ryggsäck är inte lättare om man har ett "pinnbarn", dvs barnet vill helst sträcka ut benen hela tiden. Det blir aldrig kvar något tyg under rumpan då.

Jag skulle rekommendera att dra åt riktigt ordentligt i tygsidorna som sagts tidigare och övaöva ;) Det blir bättre!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?