Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ina
Någon som har provat?

Jag har tittat på hemsidan och på den quick fix planchen som jag har och jag har inte provat den då C är för stor för att gå med på å ligga ner.

Men är den inte väl osäkrad eller vad man skall kalla det?

Jag menar tryggvaggen är ju ett kors om plus att barnet ligger i smokingbältet innan för den här knytningen känns det som att det lätt skulle kunna glida ur. Jag ser att det är samma knytning som sjalar.nu har i sin lilla annons här till höger.

Vad tror ni? Jag vill ju prova lite andra knytningar en dom som man vanligen kör på, och nu när det snart kommer en ny bebbe i familjen vill man ju anpassa kunnandet lite.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har inte provat just den där vaggan men jag kan gott tänka mig att det går bra om man bara ser till att dra upp tyget ordentligt på yttersidan och även har tyg mellan sig och barnet. Om man böjer sig fram mycket så håller man nog automatiskt lite om barnet kan jag tro.
Användarens profilbild
Av frida
*host* felinlägg :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?