- fre mar 07, 2008 08:14
Jag har fått för mig att man måste lyfta barnet ganska högt för att komma in under. Kan det stämma? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Humleblomstern skrev:Jag har fått för mig att man måste lyfta barnet ganska högt för att komma in under. Kan det stämma?Ja det krävs nog lite höjd
Humleblomstern skrev:Aurian, det skall jag prova. Men menar du att man stoppar ner sjaländarna i fickorna, eller? Min kille ligger oftast still eller roar sig med att dra mig i håret medan jag knyter, men jag vågar inte riktigt lita på honom till hundra. En hand vill jag ha på honom och då blir det pyssligt att dra upp sjalen.Nej, nej... Inte ändarna
Marlene, ja, det kanske är det enklaste. Det känns som ett mysterium hur det skall lyckas just nu... Men nu har jag ju fått tips av Aurian, kanske blir det lösningen.
Humleblomstern skrev:Jahaaaa, nu förstår jag. Vilket jättebra trix! Det skall jag prova. Ja, jag har också försökt att bara lägga den över ryggen, men precis som du säger ramlar den alltid ner.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?