Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tyckte att det såg så smidigt ut att bära japanskt i ringsjalen. Perfekt att slippa att ringarna hamnar för högt eller för lågt. Men Ingrid rymmer när jag bär japanskt och jag måste använda minst en arm för att hålla henne på plats. :(

Funkar det inte för nyfikna och rörliga barn eller gör jag fel :?: :?: :?:
Senast redigerad av amöba den ons dec 21, 2005 09:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annikar
Å, så är det för mig också!
Idag fick Samuel åka japanskt när vi köpte julgran, men jag var också tvungen att hålla en hand om honom.
Dessutom hamnade han lite snett med ena benet högre än det andra.

Tips önskas!
Användarens profilbild
Av miriel
Men Ingrid rymmer när jag bär japanskt och jag måste använda minst en arm för att hålla henne på plats.

Funkar det inte för nyfikna och rörliga barn eller gör jag fel Question Question
Ayumi brukar lägga in "transportläge" ( kurar ihop sig och lutar sig mot mig, gärna med huvudet under tyget) när vi är på väg nånstans, men det kanske är vana, hon blir ju nästan alltid buren så.

Men står vi stilla så händer det att hon inte vill sitta kvar, du släpper jag ner henne eller brottas lite, beroende på var det är nånstans och hur bråttom vi har. :D

Är rumpan ordentligt nere i påsen så kan hon luta sig ganska så rejält och än så har hon inte trillat ur, det funkar (ivarjefall för oss) :D
Dessutom hamnade han lite snett med ena benet högre än det andra.
Jag brukar tajta till och dra upp tyget som är mellan magarna barn/bärare (om ni förstår vad jag menar)oftast är det att man har för löst.

Hoppas att ni får det att fungera bättre!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Kan du inte lägga in en bildserie på hur du får till det? =)
Användarens profilbild
Av miriel
Jennelii skrev:Kan du inte lägga in en bildserie på hur du får till det? =)
Ska ta tag i fotograferandet, har lovat bilder till höger å vänster :oops: men inte lyckats ta några...

Så jag jobbar på det! Det är tiden som inte räcker till...

Men nu i mellandagarna så borde ju både kameran å sambon å barnen vara pigga å glada samtidigt, så det borde ju gå att få till!! :D :wink:
Av Petra
Jag gör det mycket nu och det viktigaste är att få ner rumpan ordentligt sedan sitter ungen som limmad i sjalen. :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
miriel skrev:Men nu i mellandagarna så borde ju både kameran å sambon å barnen vara pigga å glada samtidigt, så det borde ju gå att få till!! :D :wink:
Ingen panik - vi ska bära barnen även efter helgerna ;)
Användarens profilbild
Av miriel
Petra skrev:..det viktigaste är att få ner rumpan ordentligt sedan sitter ungen som limmad i sjalen. :lol:
Som limmad, håller med! Bra sagt.

:lol: :lol:
amöba skrev: Ingen panik - vi ska bära barnen även efter helgerna Wink
Vad bra :D bilder kommer. :D
Av Nathalie
Hej!

Jag har också provat den japanska. Men min son vill gärna ha båda armarna utanför sjalen. När han inte har det så tycker jag att ena sjalkanten hamnar i nacken/ansiktet om ni förstår vad jag menar.
Några tips??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?