Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lena
Hej alla!
Ska närsomhelst föda mitt barn, och packar bb-väskan med min Babybundler och knytinstruktioner :). Skrev ut en instruktion för Omsluten kryss II från sjalar.nu. Där står att den kan användas från 2 veckor, men man kan ha den från nyfödd, se instruktion står det. Men det står inget om det.... Knytningen verkar så lätt att använda, så jag vill gärna använda den, nån som kan förklara hur man anpassar den till en helt nyfödd? Barnet i instruktionen sitter med huvudet utanför, jag antar att man helt enkelt drar upp så att barnet har hela kroppen innanför sjalen liksom?

Eller är det någon annan knytning ni tycker är "bäst" för nyfödd, jag vill gärna lära mig en och så använda den ett tag. Vagga vill jag helst inte testa eftersom många barn inte verkar gilla den!

Hälsningar Lena i v 39
Användarens profilbild
Av KATARINA
och sedan kan benen också sitta innanför smokingbältet. Jag bar min son mycket i x-omslut2-vagga de första månaderna. Med Baby Bundler är det de 2 knytningarna som gäller från början.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag bar Torkel i X-omslut 2 uprrät tmage ot mage sen han var nyfödd. Han tyckte vagga var pest. Jag knöt så att jag kunde stoppa in huvudet under ena krysset i början men efter bara nån vecka så räckte det att jag drog upp tyget till nacken. Torkel var vääldigt stadig.

Tova knöt jag i X-omslut när hon var 3 veckor och då knöt jag så att tycket kom upp till nacken på henne.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?