Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det blir alltid så löst i övre kanten. Det gäller ju att hålla kvar tyget under rumpan samtidigt som man drar i övre kanten på sjalen, jag tycker att det är jätte svårt. Och visst måste man bestämma sig om barnet ska ha armarna inne eller ute, ofta hamnar Miles armar inne, och sen tar han ut dem och så blir det rätt löst.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag brukar vika tyget klart över axlarna, alltså dra ut det och sen vika tillbaka upp så det ligger dubbelt, precis som du har på din avatar (det är så svårt att förklara :wink:), då kan jag lätt justera överkanten eftersom den blir "låst" av underkanten liksom, förstår du?
Alma brukar oftast ha armarna över mina axlar liksom när jag knyter, det brukar bli bra och hon lyckas ändå knöla ner dom i sjalen ifall hon blir trött, så det har jag inga problem med.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hej!

Jag brukar inte hålla i tyget under rumpan. Jag brukar bara kolla så att det ligger bra där. Sen släpper jag där och tar tag i båda sjaländarna och drar försti i allt tyg och sedan i undre kanterna och sist i övre kanten och så drar jag liksom vidare längs kanten framåt så att förskutningen(eller vad man nu skall kalla det) följer med hela vägen ner till fortsättnignen sen drar jag i kanterna igen innan jag knyter det sista. Svårt att förklara. Synd att vi inte sågs senast. Vi kanske ska göra ett försök till? Men nu får det bli helger för jag börjar jobba på tisdag.
Användarens profilbild
Av Helena
Din ryggsäck som du har på Hoppediz-sidan är jätte snygg! Problemet för mig med ryggsäck är också att Miles inte sitter still medan jag knyter, när jag gör x-omslut rygg, hinner jag liksom underligt nog fjättra honom snabbare så att han inte kommer någonstans. Med ryggsäck är det mycket svårare.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag svingar upp David så han hamnar ganska högt, med sjalkanterna under armarna. Sen håller jag ändarna över axlarna medans jag drar i ovankanterna rätt hårt innan jag knyter. Det funkar bra, David stoppar också in armarna när han blir trött.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?