Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag tyckte också att det kändes tyngre på ryggen än på magen de första gångerna. Men för mig gällde det nog att ställa in kroppen på ryggbärning. Jag lutade mig nog lite konstigt och då blev det tyngre! Men nu känns det definitivt mindre tungt på ryggen än på magen!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag vet inte vad (om?) jag gör något fel när jag knyter omslutet kryss på ryggen - men i alla fall tycker jag inte att det avlastar bra. Jag tycker det är bekvämare att knyta ryggsäck, så det har jag ganska nyligen börjat med även med lillebror. Storasyster har ganska länge nu uteslutande åkt ryggsäck när hon får åka sjal.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kosmos skrev:Jag har bara testat omslutet kryss. Får testa ryggsäck och se hur det känns :D
Ja, för i alla fall för mig så hamnar vikten helfel med omslutet kryss, men jag vet ju att många andra bär länge i den knytningen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?