Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur knyter du midjebanden? "rättvänd" eller "upp och ner" (sk förklädesknytning)?
Användarens profilbild
Av Asia
jag knyter så att det blir ett litet "uppvik".
Användarens profilbild
Av tinaw
Mei tai behöver sitta åt rätt mycket i midjan. Är fötterna nedåt menar du?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Det funkar inte att bara dra åt midjebandet mer då? :hmm:
Användarens profilbild
Av tinaw
Tyras å Knuts mamma skrev:
tinaw skrev:Mei tai behöver sitta åt rätt mycket i midjan. Är fötterna nedåt menar du?
Tina jag hoppas verkligen att fötterna är neråt i meitaien :shock:

Asia: Korsar du banden över barnets rygg? För det brukar jag göra och då känns det stadigt och bra.
:lol: OK Mads, ett-noll till dig! Jag menar om bebin liksom står i selen?
Användarens profilbild
Av Asia
Hon sitter i grodpossition. Jag knyter på ryggen på henne och försöker knyta så hårt jag kan runt min midja. men får väl testa att knyta ännu hårdare om det går. JAg vill ju inte få ont!
Användarens profilbild
Av frida
Hur liten är hon? När min A var pyttebäbis satte jag henne inlindad i en liten filt i Mtn. Först paket av henne och sen paketet i MTn :)
Användarens profilbild
Av Asia
det skule kanske funka! Hon är 2 veckor imorgon!
Användarens profilbild
Av korell
frida skrev:Hur liten är hon? När min A var pyttebäbis satte jag henne inlindad i en liten filt i Mtn. Först paket av henne och sen paketet i MTn :)
Det tycker jag kan vara värt ett försök i ett par veckor. Det är lite trixigt att knyta m så liten pyttis. De är ju så små :heart:
Användarens profilbild
Av Asia
hur hårt ska jag knyta runt hennes rygg? Käns som att om ja knyter hårdarebäjs ryggen innåt där.... eller? Tror jag fått till det lite stadigare nu. Hur högt upp ska man knyta midjebanden? I Midjan eller på höfterna?
Användarens profilbild
Av frida
Jag knyter midjebanden runt midjan. Men med pyttis lite högre om det går. om det känns som ryggen böjs in försök lägga knuten på rumpan, eller under. Har du möjlighet att ta ett foto så är det lättare att tipsa :)
Användarens profilbild
Av Asia
ska försöka fota!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?