Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Krapplack
Mäter man ända ut i de smala ändarna för att få read på rätt mått? Eller innan den smalnar av?

Har just köpt en beg. Stork, Leo tror jag den heter...
Den känns lååååång :) (Jag som bara haft ringsjal o sele förut)

Jaha, dags att ge sig i kast med knytövningar nu!
:hmm:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Oftast mäter man fållen på ena sidan efter tvätt - alltså helbredd+en sned ände, men sedan burkar tillveskarna vara mer eller mindre generösa med krympåmån så det kan skillja en del både mellan märken och även mellan enskilda sjalar! :-D
Användarens profilbild
Av thanisa
Det är lite olika hur de mäts. De som ser ut som ett parallellogram brukar man mäta ena långsidan på för att få reda på hur lång den är. Båda sidorna är ju lika långa om tygstycket har formen av ett parallellogram

Bild

Sen finns det vissa märken som använder sig av en likbent parellelltrapets istället.

Bild

De som är gjorda som en trapets med en av långsidorna mycket längre än den andra vet jag inte hur de väljer att mäta. Men det är lite olika hur de olika tillverkarna delsa väljer att mäta och dels gör sina avsmalnande ändar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?