Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Nybörjare som jag är tycker jag det är så svårt att veta hur färger är i Irl :roll: så jag undrar finns här nån som har koll på didy iris, wellen acqua och easy turkos? :mums: Jag undrar lite om lyster och glans, färgdjup (mörk/ljus), struktur, tjocklek osv. Helt enkelt vilken är snyggast!!!! :Hahaa:

Kanske vet ni också nåt om wellen granat och Hoppe jordgubb/hallon :D
Användarens profilbild
Av jag71
Smultron-smulan skrev: Helt enkelt vilken är snyggast!!!! :Hahaa:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ja du jag tycker ju hoppis London är den snyggaste och så norrskens easyn och och och... :lol: :lol: :lol: smaksak helt enkelt.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag kan bara uttala mig om Easyn. Den är mjuk, tunn och underbar. Den turkosa är mer grön än vad den brukar se ut som på bild.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Jag kan bara uttala mig om Easyn. Den är mjuk, tunn och underbar. Den turkosa är mer grön än vad den brukar se ut som på bild.
Ja, tänk mörkt mintgrön.
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
jag71 skrev:
Smultron-smulan skrev: Helt enkelt vilken är snyggast!!!! :Hahaa:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ja du jag tycker ju hoppis London är den snyggaste och så norrskens easyn och och och... :lol: :lol: :lol: smaksak helt enkelt.
:mrgreen:
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
boosten skrev:
Knyttet & K skrev:Jag kan bara uttala mig om Easyn. Den är mjuk, tunn och underbar. Den turkosa är mer grön än vad den brukar se ut som på bild.
Ja, tänk mörkt mintgrön.
Tror jag fattar :hmm:
Av Lenaskeå
Jag har precis bytt bort min wellen Aqua mot en easy, jag tycker nog mer om dem...
Användarens profilbild
Av melon
Å jag tycker iris är helt underbart fin, och är så ledsen över att jag ser ut som ett spöke i de färgerna. Kan du inte gå på en stor sjalträff och få se några av dem irl?
Av Lenaskeå
Indion är oxå underbar!! Jag har en blå & det är den mjukaste & skönaste sjalen jag haft/känt på. Använder den i vagnen oxå, min son sover SÅÅ gott då han är instoppad i den!! (..det är även den första sjal han somnade i)
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Idag beställde jag en Lime och en Himmel från Emma i Mexico. Sedan blir det nog en Iris eller Girasol nr 13 till hösten. Tänkte ha sjalen till flickans dop så då är det kul om det är ett litet glansigare och tunnare material. Vi ska döpa henne ute i vår trädgård och jag tänkte ha en grön eller cerise klänning. Färggrant ska det bli Bild Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?