Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ulfanna
JAg har precis köpt en patapum på tradera, för jag tror den passar mina behov bra - men har nu upptäckt och förförts av bilderna på beco butterfly! VILL HA, Vill ha, vill ha kosta vad det vill känns det som - den kommer vara perfekt! Men har ju aldrig provat en sådan. ÄR de så bra som det låter?

Har en 8,5 månaders som jag kommer behöva bära mycket framöver. Bor också utan hiss med strejkande armar/armbågar så jag MÅSTE ha ett bra bärverktyg snart!

tacksam för respons

Anna
Användarens profilbild
Av milimani
Tror du klarar dig utmärkt med en Patapum, men becon är precis så underbar som den verkar. Har haft min i två dar och älskar den!
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag väntar på en Butterfly som jag har beställt från England.
Hoppas hoppas den kommer till veckan!
Det ska bli väldigt spännande att prova...
Om du vill ha en: köp!
Annars kommer du bara ångra dig... ;)
Av ulfanna
tack för snabb respons! Härligt att höra att de är så bra! Blir det billigare om man beställer från England, eller var det något speciellt utförande du ville ha? Har sett att de gårpå ca 14-1500:-

funderar vidare
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Har haft min sen de lanserades, trivs super med den. Har testat en 4th generation också o den har vissa fördelar som Butterfly inte har, men efter lite mer användande av Butterfly tycker jag om den mycket.

Jag beställde också min fr England, fr Big Mama Slings, och betalade ca 960 inkl frakt. Inget erbjudande eller så. I o m att det är inom EU blir det heller ingen tull. Så ja, det är billigare att beställa därifrån.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
ulfanna skrev:tack för snabb respons! Härligt att höra att de är så bra! Blir det billigare om man beställer från England, eller var det något speciellt utförande du ville ha? Har sett att de gårpå ca 14-1500:-

funderar vidare
Både och... ;)
Den färgen jag ville ha finns inte i Sverige och kommer inte att göra det heller..
Av liten06
Jag tycker du ska prova innan, jag hatar nämligen min beco. Men min man gillar den :roll:
Av Ponyo
Det är så himla olika vad man trivs med. Jag gillade inte alls min Patapum, medan Becon sitter superbra. Men jag bär allra helst i min MT med midjebälte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?