Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennyln
Hej!
Jag är sugen att köpa en Gauze... äntligen bestämt mig! 8)
Men jag behöver hjälp med att bestämma längden, är det 4,6 eller 5,2 som passar mig? Jag bär både på höft, rygg och mage (inte just nu då jag är höggravid). Drar stl 38-40 i kläder och är 165 cm lång.
Min sambo drar ca Medium i kläder och är 173 cm lång.

Häls. Jenny
Av anna m
jennyln skrev:Hej!
Jag är sugen att köpa en Gauze... äntligen bestämt mig! 8)
Men jag behöver hjälp med att bestämma längden, är det 4,6 eller 5,2 som passar mig? Jag bär både på höft, rygg och mage (inte just nu då jag är höggravid). Drar stl 38-40 i kläder och är 165 cm lång.
Min sambo drar ca Medium i kläder och är 173 cm lång.

Häls. Jenny
4,6 blir nog jättebra till dig ogravid, men ska du bära med tjockismage och ska din man bära så bör den nog vara 5,2.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Testa 5,2, är den för lång så kan du ju alltid sy en förvaringsväska av biten som blir över 8)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Min gås är av den längre varianten och jag tycker det fungerar bra. Lite långa ändar ibland men de är tunna och lätta att stoppa undan.
Mäter 165 cm väger runt 60.
Senast redigerad av Mamma Eli den sön jun 01, 2008 11:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jennyln
Tack ska ni ha, då blir det en 5,2 lång sjal... men sen nästa svårighet, vilken färg??? Hm, får suga på den karamellen.

Köpte nyss 2 sjalar via tradera/auktion. billigt och bra. En är på väg, (huggababy ringsjal). Nu är jag snart ägare till 4 st, kvalar man in hos er då, sjalfrälst??? :lol:

Hälsn. Jenny
Användarens profilbild
Av Scharlott
Blir väl jättebra med en 5,2 m - då kan du och sambon ha den tillsammans. Plus att sjalen även passar dig bra som gravid :D

Förstår att färgvalet kan bli svårt eftersom gauzesjalen finns i många fina färger 8)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
jennyln skrev:Tack ska ni ha, då blir det en 5,2 lång sjal... men sen nästa svårighet, vilken färg??? Hm, får suga på den karamellen.

Köpte nyss 2 sjalar via tradera/auktion. billigt och bra. En är på väg, (huggababy ringsjal). Nu är jag snart ägare till 4 st, kvalar man in hos er då, sjalfrälst??? :lol:

Hälsn. Jenny
Du ska inte ha en supertunn Hoppediz istället då? :wink: Vilken tunn sjal! Wow säger jag bara! Gauzen är iofs tunnare, men den tunna hoppen är inte lång ifrån alltså och diagonalvävd. Har inte provburit, bara känt, men är imponerad!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?