Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparveln
Jag sitter här och funderar lite på vad jag skall inhandla. Jag har en trikåsjal och har inte så stor lust att köpa en till utan är mer sugen på en tunn vävd sjal till sommaren och en lite stadigare och varmare vävd än den jag har hemma nu sedan fram i höst. Jag fastnade lite för Bali Baby Breeze som sommarsjal men undrar om det funkar bra att bära en så liten snutta i den, Thora är ju bara en vecka gammal nu. Det finns möjligtvis inte någon som kan svara på denna fråga här :wink: 8) 8) ?
Användarens profilbild
Av primusbarn
Jag bytte iofs till vävd sjal först när Inez var 2 månader, men jag har läst om flera här som har burit i vävt från start, så det borde gå alldeles utmärkt.
Jag har en Bali Baby Breeze och tycker den är jättebra, hade nog utan problem kunnat bära henne i den när hon var nyfödd.
Tycker det låter som en bra plan att köpa en tunnare vävd nu och en lite kraftigare sen i höst. :D
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
Vi bar i vävd sjal (Hoppediz) från det att lillen var ett par dagar gammal. Vi tyckte det fungerade bra. :)
Användarens profilbild
Av Allis
Jag har övat lite med mina trikåsjalar inför bebisen som kommer till sommaren och insett att jag är mycket mer van med att knyta vävd sjal. Jag tycker att det är enklare att få den att sitta bra. Har köpt en BBB och gissar att det är den jag framförallt kommer att använda.
Användarens profilbild
Av Lydia
bali breezen var nog den av mina sjalar som funkade bäst till pyttebebis.. ja bortsett från trikåsjal och så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?