Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Innan jag gör nåt dumt skulle jag behöva lite hjälp. Höll precis på att köpa en BBS på eden baby men blev orolig i sista stund. Jag har en 4 månaders som väger 6 kilo. Kommer den vara urvuxen i ett nafs? Eller är den kanske till och med för stum för en så liten? Eller är flickan kanske så pass stor att hon borde ha en vävd direkt? Funderar i sådana fall på en skrynklig gås eller en BBB eller Hoppendiz nya tunna.

Är som ni märker helt förvirrad av allt :roll: :? Men skulle bli så glad om jag kunde få lite tyckarhjälp :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
en bbs går fortfarande jättebra. jag älskar min kamava! :loving:
men en tunn hoppendiz skulle funka utmärkt den med. :D
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Lite OT, men har de tunna Hoppedizarna kommit alltså?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Auroratiger skrev:Lite OT, men har de tunna Hoppedizarna kommit alltså?
snart snaaart! :D
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Är det någon som har klappat å knutit med den tunna Hoppen? :D
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
birgitta.corbett skrev:Är det någon som har klappat å knutit med den tunna Hoppen? :D
Citerar mig själv här. Är nämligen lite orolig för om tyget är svårknutet för mig som är ny? Är tyget strävt att bre ut eller är det kanske glatt och glider ur en nybörjar knut? Eller kanske är det alldeles perfekt för mig :mums:
Av Ponyo
birgitta.corbett skrev:
birgitta.corbett skrev:Är det någon som har klappat å knutit med den tunna Hoppen? :D
Citerar mig själv här. Är nämligen lite orolig för om tyget är svårknutet för mig som är ny? Är tyget strävt att bre ut eller är det kanske glatt och glider ur en nybörjar knut? Eller kanske är det alldeles perfekt för mig :mums:
Jag har bara knutit vanliga hoppen, men känt på den tunna och sett en helt nybörjare knyta perfekt med tunna hoppen. Den verkar superbra!!!
Jag skulle helt klart satsa på den!
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Tack Sirissirius och Bubbi. Nu har jag köp min första sjal :eld: :heart: Och sen tänker jag köpa en till snart, :twisted: har nämligen kommit på besök här. Men jag måste bara bestämma färg först :hellu:

Är såååååååå glad
Av Ponyo
birgitta.corbett skrev:Tack Sirissirius och Bubbi. Nu har jag köp min första sjal :eld: :heart: Och sen tänker jag köpa en till snart, :twisted: har nämligen kommit på besök här. Men jag måste bara bestämma färg först :hellu:

Är såååååååå glad
Vad blev det för någon? :D
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Det blev en Cybele nu :D och så en tunn Hoppe snart :D :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
birgitta.corbett skrev:Tack Sirissirius och Bubbi. Nu har jag köp min första sjal :eld: :heart: Och sen tänker jag köpa en till snart, :twisted: har nämligen kommit på besök här. Men jag måste bara bestämma färg först :hellu:

Är såååååååå glad
det var ju det jag anade när jag svara, att det snart kommer bli fler sjalar ändå! :lol:

vad blev det?

tror den tunna hoppen är mkt lättare för nybörjare än en tjock.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?