Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Fick se wellen lind live i helgen och kom och tänka på den ärtgröna Hoppedizen vart har den tagit vägen?

Jag vet att Sara med alla barnen har ägt den (köpte den på E-bay??) och sålde den vidare och att den blev ringsjal hos någon.
Någon som vet vilken sjal jag surrar om?!

Finns den kvar i någon sjalbarnares ägor? Snälla lägg upp en bild.. :D
Av sjaltokan
Jo men vart bor de nu då??

Kommer ihåg en bild med en mamma och solglasögon..
Av FiaLisa
Lydia hade väl en halva men jag vet inte om hon har den kvar.
Användarens profilbild
Av frida
FiaLisa skrev:Lydia hade väl en halva men jag vet inte om hon har den kvar.
Den köpte jag! :D Den har nu genomgått ett färgbad och blivit lite mörkare men har kvar sin fina randning.

Bild
Senast redigerad av frida den tor maj 22, 2008 22:49, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjaltokan
Den andra halvan.. ?? Vill ju se den så som den såg ut då.. :cry: för sisådär 2,5 år sedan..
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Hade inte Bissa den också? Eller var det kanske före Sara med alla barnen? Eller minns jag toksnett...
Av sjaltokan
Kaffemoster skrev:Hade inte Bissa den också? Eller var det kanske före Sara med alla barnen? Eller minns jag toksnett...
Nej, jag tror hon var inblandad i den, men hon tror hon sålde alla sina sjalar när hon slutade bära Hugo
Av sjaltokan
Kaffemoster skrev:Hade inte Bissa den också? Eller var det kanske före Sara med alla barnen? Eller minns jag toksnett...
Nej, jag tror hon var inblandad i den, men hon tror hon sålde alla sina sjalar när hon slutade bära Hugo
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
thowida skrev:Den andra halvan.. ?? Vill ju se den så som den såg ut då.. :cry: för sisådär 2,5 år sedan..
Har inte Sara med alla barnen den då? Jag såg henne lite halvt på håll för ett antal veckor sen och då hade hon en grön ringsjal som jag misstänkte var en grönrandig hoppe. (eller rättare sagt mötte jag henne utanför affären och kände igen henne men min hjärna arbetrade lite långsamt så jag kunde inte placera henne förrän jag gått förbi och själv var jag lite inkognito med sele under eller på handtaget till sulkyn som barnet försökte klättra ur)
Av sjaltokan
Den sjalträffen kommer jag ihåg.. :shock:

Får be Sara ta med sig sin på någon sjalträff då med andra ord.. :D
Användarens profilbild
Av Tiz
Japp! Sara har den kvar. Underbar bild det där Bissa :D
Användarens profilbild
Av Lydia
thowida skrev:Den andra halvan.. ?? Vill ju se den så som den såg ut då.. :cry: för sisådär 2,5 år sedan..
Bild
Bild
Bild

Therese/Lydia med Hanna, sjalnybörjare 8)
Användarens profilbild
Av Lydia
tror jag köpte den från Bissa..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?