Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Ja just nu spottar jag ut inlägg, jag blir lätt intensiv när jag brinner för något :roll:

Men OM jag nu ska köpa en långsjal O M, så väljer jag mellan Ella Roo och Amazonas Antigua och som jag har fattat det är de rätt lika så då hänger dte väl på färgen.

Väljer då mellan E.R Ysabel (eller vad den hette) och A.A Rödruta alternativt kreativ.

Vilken tycker ni är snyggast, jag tycker typ alla tre... :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
Rödruta röstar jag på :)
Användarens profilbild
Av Kristina
Rödruta såklart! Min personliga åsikt är att både Ysabel och Kreativ (som ju är nästan identiska) är jättefina, men kanske blir lite "för mycket" när man har en lång sjal. Har själv en pouch i "festival" som också är typ likadan i färgerna och den är jättefin, men med mer tyg skulle det kännas för skrikigt.
Av Alexandra
Rödrutan, absolut! :)
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Definitivt Ysabel! Konstigt vad olika smak man har men jag tycker inte alls om rödruta. Men om det var det färgglada i inkan som du inte trivdes med så är det kanske bättre med rödruta om du gillar den den är ju lite mer dämpad.
Användarens profilbild
Av sarah
Fiffi75 skrev: Men om det var det färgglada i inkan som du inte trivdes med så är det kanske bättre med rödruta om du gillar den den är ju lite mer dämpad.
Nej nej jag ÄLSKADE inka färgen!

Tycker alla tre är så fina ju....
Användarens profilbild
Av Helena
sarah skrev:
Fiffi75 skrev: Men om det var det färgglada i inkan som du inte trivdes med så är det kanske bättre med rödruta om du gillar den den är ju lite mer dämpad.
Nej nej jag ÄLSKADE inka färgen!

Tycker alla tre är så fina ju....
Jag har ju Ysabel, tyckte nästan att Inkan var lite mesig i jämförelse med Ysabel (har ju Inkan också) Ysabel är lite mer färgstark, men jag gillar ju det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?