Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gbg30plus
Har någon tips om en lämplig sval sommarsjal som jag kan ha till min lilla skrutta som nu är 2 månader? Jag har just nu en svart Hug-a-bub som är toppen men lite väl varm när solen ligger på. Jag har även en Easycare som jag tänkt använda i höst. Men däremellan hoppas jag på lite fint väder...

Lillan väger redan 6 kg och lär nog komma upp i 8kg innan sommaren är slut, så det får vara en sjal som avlastar hyffsat.
Användarens profilbild
Av Häjk
En gauze kanske? :D Håller just på att bli kompis med en, och min lillbus är 3,5 mån nu och väger 7 kg. :tumsup: Jättetunn men ändå avlastar den bra.
Av gbg30plus
Låter intressant. Var har du köpt din gauze? Funderar även på Bali baby Breeze.
Användarens profilbild
Av Häjk
gbg30plus skrev:Låter intressant. Var har du köpt din gauze? Funderar även på Bali baby Breeze.
Jag köpte min gauze begagnad här på Sjalbarn. Och jag har varit på väg att köpa en BBB så många ggr, tycker dom verkar jättesköna, och vilka läckra färger! :D Tror att gauze och BBB är ganska lika.
Av gbg30plus
Hoppsan! Jag råkade visst köpa mig en Bali Baby Breeze. Fiiiin :-). Det blev en Iris. Längtar efter att få hem den!!
Användarens profilbild
Av Häjk
Grattis! :D Du får tala om hur du tycker den är sen när du har testat ett tag :tumup:

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?