Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria22
Jag har blivit lite nyfiken på den här grejen hippchick. Är det nån som testat en sån? Jag har kommit på mig själv med att bära K väldigt mycket på höften den senaste tiden, det blir så bökigt att trassla med sjal och sele när han bara ska upp och ner hela tiden, men eftersom han bara glider när jag bär honom på höften skulle det kännas skönt med nåt som stoppar upp lite :) Kanske en hippchick skulle vara nåt för oss? :hmm:
Användarens profilbild
Av sabe
Vet inte riktigt vad hippchick är, men jag har precis börjat använda ringsjalen till att bära på höften.

Det känns väldigt smidigt när hon vill bli buren korta stunder hemma. Hade tänkt sälja ringsjalen, men nu har jag ångrat mig igen ;)
Användarens profilbild
Av Maria22
Hipseat hette det visst... här är en länk http://www.amvina.se/hippychick/hipseat.aspx

Ja ringsjal har jag också funderat på, det verkar ju vara rätt smidigt också... kanske får kolla efter nån billig på tradera :D
Användarens profilbild
Av Kate
Men du har ju en Beco...då kan du rulla ihop den och fästa ihop den med banden som sitter på insidan medan du har den runt midjan. Och så vrider du den så att rullen är på höften.
Fungerar likadant som produkten HipSeat.
Användarens profilbild
Av Maria22
Kate skrev:Men du har ju en Beco...då kan du rulla ihop den och fästa ihop den med banden som sitter på insidan medan du har den runt midjan. Och så vrider du den så att rullen är på höften.
Ja jag har testat det, men jag tycker inte att det blev riktigt bra. Kanske får ge det en chans till imorgon... Ska jag rulla in axelremmarna också?
Användarens profilbild
Av Kate
Maria22 skrev:
Kate skrev:Men du har ju en Beco...då kan du rulla ihop den och fästa ihop den med banden som sitter på insidan medan du har den runt midjan. Och så vrider du den så att rullen är på höften.
Ja jag har testat det, men jag tycker inte att det blev riktigt bra. Kanske får ge det en chans till imorgon... Ska jag rulla in axelremmarna också?
Ja, rubbet ska in så att det blir stabilitet. Fast man kan göra rullen lite luftig och inte så där tight som man gör när man ska förvara den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?